




L’Espai Ermengol – Museu de la Ciutat organitza la II Jornada de formació de construcció de murs de pedra seca, una oportunitat per conèixer i posar en pràctica aquesta tècnica mil·lenària, reconeguda com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat.
La jornada s’estructurarà en dos dies:
El divendres 6 de novembre (18:00 h, a l’Espai Ermengol) tindrà lloc la sessió teòrica i la taula d’experiències. Descobrirem les accions realitzades al Parc Natural del Cadí-Moixeró amb Laia Acero i Lluc Pellissa (guies de muntanya En Ruta) i coneixerem el projecte de recerca i conservació del patrimoni de la pedra seca a Andorra amb Lluís Segura (restaurador) i Abel Fortó (arqueòleg del Govern d’Andorra). Aquesta sessió és d'entrada lliure i no requereix inscripció.
El dissabte 7 de novembre se celebrarà la jornada pràctica a càrrec del mestre marger Marc Cortina, impulsor del Museu de Camins. Els participants intervindran directament en la restauració d'un mur esfondrat en un camí històric entre Castellciutat i Anserall.
L’activitat és gratuïta, però per a la sessió pràctica del dissabte cal fer inscripció prèvia obligatòria a través del web agenda.laseu.cat/espaiermengol.